- Back to Home »
- Lodge Report »
- Report to SKMM
ANDUAN PENGGUNA
Membuat aduan baru
Untuk membuat aduan baru pada bila-bila masa, anda perlu mengisi semua medan-medan maklumat mandatori yang telah ditetapkan untuk memudahkan Biro Aduan Pengguna SKMM membantu anda.
Semakan Aduan Anda
Anda cuma perlu menyatakan nombor rujukan aduan anda berserta salah satu nombor/butiran sokongan (no. kad pengenalan, alamat emel atau no. telefon bimbit anda) yang telah didaftarkan bersama aduan tersebut.
Kemudahan semakan ini boleh digunakan untuk semua jenis aduan yang pernah didaftarkan ke portal Sistem Aduan SKMM samada melalui SMS, Web atau dengan menelefon terus Biro Aduan Pengguna SKMM.
Sekiranya anda perlu bantuan atau penerangan lanjut berkaitan perkara ini, anda boleh hubungi pihak Biro Aduan Pengguna SKMM di talian 1-800-888-030 (8:30 am - 5:30 pm, Isnin - Jumaat).